
- К.: Кондор, 2008.-536 с. 16 кольор.іл.
Формат djvu
Розмір 21.5 МБ
Мова російська
У книзі викладені питання створення і організації роботи станцій технічного обслуговування автомобілів, забезпечення ефективності інвестицій в автосервіс.
Розглянуті закономірності і концепції розвитку автосервісу, даний аналіз ринку, приведені характеристики і особливості його розвитку. Запропоновані методи визначення конкурентних переваг підприємств автосервісу на основі кількісної оцінки конкурентних чинників.
Наведені характеристики різних типів автосервісних підприємств - дилерських, незалежних, спеціалізованих, мережевих. Дано аналіз організації автосервісу в Європі, США, Росії і Україні.
Викладені питання бізнес-планування, виділення земельної ділянки, розробки проектів, технологічного проектування підприємств, ділянок, робочих місць і зовнішніх функціональних зон СТО. Наведені приклади розробки технологічних проектів СТО, а також приклади проектних рішень і їх аналіз.
Для керівників і фахівців підприємств автосервісу, проектних організацій, студентів автомобільних вузів, учбових центрів автомобільних компаній.
Книга створена за сприяння компанії «Валмі Автомотив».